Zapytaj naszych doradców: darmowa infolinia 800 707 010pon-pt: 800 - 1600info@atakto.pl
Atakto
  • konto
  • Klub
  • 0ulubione
  • 0koszyk
  • 0,00 zł

wybierz drukarkę

lub

znajdź tusz/toner

zamknij

Aktualności

Reklamacje

 Na wszystkie produkty zakupione w sklepie ATAKTO.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu, zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego 

(Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).

ATAKTO.pl nie jest producentem sprzedawanych towarów. W przypadku towaru, na który producent lub podmiot wprowadzający produkt na rynek udzielił gwarancji, Kupujący może skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji producenta – w tym wypadku Kupujący reklamuje sprzęt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sprzedający wyłącznie pośredniczy w procedurze reklamacyjnej.

Procedura reklamacyjna:

    • Zaloguj się na swoje konto w serwisie ATAKTO.pl, wybierz zakładkę reklamacje 
      i wypełnij formularz reklamacji. Jeżeli nie posiadasz konta, pobierz „dokument reklamacji” w formacie pdf.
    • Wydrukuj, dokładnie wypełnij i podpisz formularz reklamacyjny. Reklamacja bez załączonego „dokumentu reklamacji” nie może zostać rozpatrzona!
    • Jeśli nie masz możliwości wydruku, przygotuj własnoręczny opis reklamacji, wzorując się na oryginalnym formularzu.
    • Wyślij reklamowany produkt wraz z formularzem na adres firmy: Artim Sp. z o.o. 
      ul. Oleska 121, 45-231 Opole.
    • Sprzedający dokona oceny zasadności reklamacji w czasie do 14 dni roboczych 
      i powiadomi o sposobie jej dalszej realizacji.
    • W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany, po uzgodnieniu z Kupuącym:
      • dokona naprawy towaru,
      • obniży cenę reklamowanego towaru, albo
      • zwróci cenę towaru.
    • Reklamację uważa się za zasadną, jeżeli towar:
      • posiada wady fabryczne,
      • został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu do Klienta,
      • jest niezgodny ze złożonym przez Kupujacego zamówieniem.

Ważne:

    • Reklamowany produkt odsyłasz do nas na własny koszt o ile reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną.
    • Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki rekomendujemy dokonywanie zwrotów 
      za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z usług pocztowych z opcją "potwierdzenie nadania" i "paczka polecona".
    • Prosimy o niewysyłanie do nas paczek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbioru takich przesyłek.

Pliki do pobrania:

Twój koszyk
jest pusty

kontynuuj zakupy