Zapytaj naszych doradców: darmowa infolinia 800 707 010 pon-pt: 800 - 1600 info@atakto.pl
  • konto
  • Klub
  • 0 ulubione
  • 0 koszyk
  • 0,00 zł

wybierz drukarkę

lub

znajdź tusz/toner

zamknij

Aktualności

Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę?

JAK BEZPIECZNIE ODEBRAĆ PRZESYŁKĘ?

Przy kurierze:

Sprawdź wygląd opakowania. Pudełko nie powinno posiadać wgnieceń lub dziur. Każda przesyłka jest zabezpieczona taśmą z logo ATAKTO.pl – taśma powinna być nienaruszona.

  • Jeżeli stan przesyłki nie budzi Twoich wątpliwości – podpisz list przewozowy.
  • Jeżeli opakowanie jest uszkodzone, umieść stosowną informację na liście przewozowym. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera – ma obowiązek zaczekać.
  • Otwórz paczkę i sprawdź jej zawartość. Jeżeli masz zastrzeżenia do stanu produktów lub zgodności z dokumentem sprzedaży zażądaj sporządzenia protokołu szkody. Dopilnuj wypełnienia wszystkich pól protokołu, masz również prawo wpisać własne uwagi, nawet jeśli będą sprzeczne z informacjami wpisanymi przez kuriera.
  • Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera (darmowa infolinia 800 707 010 pon-pt: 8.00 - 16.00 lub info@atakto.pl).

 

Po odjeździe kuriera:

W przypadku gdy przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera:

  • Skontaktuj się niezwłocznie z właściwym Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej DPD w celu zgłoszenia interwencji. Twoje zgłoszenie zostanie przyjęte i zostaniesz umówiony  na kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody. 
  • Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera (darmowa infolinia 800 707 010 pon-pt: 8.00 - 16.00 lub info@atakto.pl).

Twój koszyk
jest pusty

kontynuuj zakupy